/Files/images/nstruktor_z_fk/0003n.gif



ЗАНЯТТЯ ПО ФІТНЕСУ ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ


/Files/images/nstruktor_z_fk/5.jpg

Тема: Цикл фітнес - казка, сюжетно рольова лінія: домашня оселя – пригоди кімнатних капців.
Мета: виховувати у дітей культуру рухів, ввічливу поведінку.
Завдання 1: зміцнювати групи м’язів, що сприяють формуванню правильної постави;
Завдання 2: закріплювати вміння утримувати рівновагу при ходьбі на підвищенній і різновисокій опорі;
Завдання 3: прищеплювати стійкий інтерес до систематичного виконання фізичних вправ;
Інвентар: квітки, виготовлені з паперу діаметром 50 см, гімнастичні лави.

Хід заняття

І. Підготовча частина заняття (7 – 8 хв.)

Інструктор починає розповідь: "В одній затишній міській квартирі жили собі разом зі своїми хазяями рідні хатні капці".
Діти входять в зал в колону по одному, розміщуються в колі, дівчатка в середині, хлопчики - назовні кола, парами, обличчям один до одного. Приймають положення лежачи на спині, ноги партнерів доторкуються ступнями.
Комплекс вправ ігрового характеру
Інструктор: «На підлозі під взуттєвою полицею, у своєму улюбленому темному куточку, поважно розлягалися дідусеві капці – «чув’яки», з м’якою шкіряною підошвою й теплими товстяними боками. Полюбляли ці м’які розтоптані капці поспати не лише вночі, а й удень – давався взнаки вік…»
Вправа № 1 "Любителі поспати"
Вихідне положення (в.п). - лежачи на спині, руки вздовж тулуба, ноги в колінах зігнуті:
поворот тулуба вправо, з легким доторком вухом до поверхні опори;
в.п.
те ж саме вліво . (6 – 8 р.)
Інструктор: «Татусеві тапочки були найбільшими. Вони любили лежати на животі і завжди всіх розштовхували».
Вправа № 2 "Татусеві пантофлі"
В. п. лежачи на животі, опора зігнутими руками на підлогу:
нахил тулуба вправо (випрямити ліву руку), прогнутись, подивитись вверх;
в.п.
те ж саме вліво . (6 – 8 р.)
Інструктор: «Звичайно ж, всі інші тапочки шанобливо розійшлися. Вони знали хто головний в сім'ї. Правіше від батькових капців, завжди поруч стояли мамині - зеленого кольору, м'які та легкі тапочки з гарними метеликами зверху. Вони завжди були чистими, акуратними, дуже любили задавати щоденний порядок взуттєвої полиці, яка стояла в коридорі, біля вхідних дверей».
Вправа № 3 "Щоденне прибирання"
В.п. - лежачи на животі, руки вздовж тулуба :
повільно повернутися через праве плече на спину;
підняти ноги за голову, носками доторкаючись ззаду голови;
опустити ноги;
повернутись у в.п.
те ж саме вліво (4-6р.).
Інструктор: «До маминих тапочок, як двійко пухнастих кішок, завжди ласкаво тулились рожеві капці пушинки, які носила вдома донька Іра. Вони про щось тихо перешіптувалися - напевно про одяг, зачіску, красиві туфельки ...
Так - так, вони трохи заздрили чорним туфелькам на шпильках, котрі часто вибиралися до театру, в гості - на дні народження, або просто на чашку кави ...»
Вправа № 4 "Пухнасті кошенята"
В.п. - положення на середніх чотирьох (упор на руках і колінах)
вигинаючи спину, хвилеподібним рухом вперед, перейти в положення лежачи на животі, прогнутись (упор на прямих руках).
зворотнім рухом повернутись у в.п. (6 - 8 р.).
Інструктор: «Святкові, лаковані, чорні мамині туфлі пишалися ,всім виглядом показуючи, які вони гарні».
Вправа № 5 "Красиві туфлі"
В.п. - положення на середніх чотирьох - почергове піднімання лівої - правої ноги, голову при цьому піднімаючи вгору, спина прогнута (5 - 6 р.).
Вправа № 6
В.п. – сід ззаду,руки в упорі назад, ноги в колінах зігнуті:
підняти праву ногу вгору - вперед (кут 45 градусів);
в.п.
те ж саме лівою (6 – 8 раз)
Інструктор: «Домашні капці всієї родини разом з іншим взуттям, жили в своїй окремій комірчині, якою для них була окрема поличка на третьому поверсі».
Вправа № 7 "Хатка-поличка"
В.п. - положення "на високих чотирьох" (упор стоячи, ноги в колінах злегка зігнуті)
випрямити руки в ліктях і ноги в колінах, максимально піднімаючи куприк "Ось, у якій високій хатці жили тапочки"
в.п. (5 – 6 р.)
Інструктор: «А більш непосидючими були звичайно ж стерті на носках, стоптані капці сина Миколки. Він ні коли не сидів на місці, а носився з кімнати в кімнату, по всій квартирі».
Вправа № 8 "Непосиди"
В.п. – стійка ноги нарізно, руки зігнуті в ліктях, притиснуті до тулуба:
1-4 – швидка ходьба на місці, навколо своєї осі, вправо
5-8 – те ж саме вліво (6 – 8 раз)

ІІ. Основна частина заняття (15 – 17 хв.)

Інструктор: «У цій хатці, якщо довго не прибирали, іноді заводилися павучки, які жили в темних кутках.»
Вправа № 1
Пересування на задніх середніх чотирьох, як «павучки», по розміщених паралельно одна одній гімнастичних лавах. (повторити 3 – 4 р.)
Інструктор: «Раніше за всіх, як завжди, підводився дідусь. Він крекчучи й охаючи, узував свої капці, розтоптані капці – «чув'ячки», довго сидів на ліжку потираючи хворі коліна».
Вправа № 2
Ходьба з переступанням через гімнастичну лаву (вправо – вліво), рухаючись вперед;
Ходьба повертаючись назад, по різновисокій опорі (права нога на гімнастичні лаві, ліва – на підлозі) (і навпаки). (3р.)
Інструктор: «Трохи пізніше ніж дідусь, швидко вставала мама, адже, потрібно встигнути приготувати сніданок усій родині. Її капці пурхали у ванній, передпокої та на кухні, наче метелики».
Вправа № 3 "Пурхання метеликів"
Стрибки на двох ногах у чітко позначені місця (попередньо підготовлені квітки, виготовлена з кольорового паперу), (відстань між ними 60 см) (імітуючи пурхання метеликів з квітки на квітку (5 – 6 квіток) (повторити 2р.)
Інструктор: «Щоранку, коли всі у квартирі просиналися і починали рухатися, просинались і капці. Вони снували кімнатами, як автомобілі вулицями. Іноді траплялося, що одні капці випадково зіштовхнулись з іншими, або злегка наступили на них. Тоді вони розходились, даючи "задній хід", чемно повторювали: "Перепрошую, це сталося зовсім випадково"».
Рухлива гра "Ранковий рух автомобілів"
Правила гри: по сигналу інструктора діти рухаються хаотично, між обладнанням,яке використовувалось на занятті, імітуючи рух автомобілів (не наштовхуючись один на одного). По сигналу повертаються у в.п. (3 рази).
ІІІ. Заключна частина заняття (3 – 5 хв.)
Інструктор: «У цей час зі спальні виходив татусь - його капці ступали твердою ходою, як солдати на військовому параді».
Вправа №1 "Парадний крок"
Ходьба в колоні по одному короткими кроками з високим підніманням стегон, імітуючи крокування солдатів. (30 – 40 сек.)
Інструктор: «На кінець такого насиченого, рухливого дня капці всієї сім’ї готувалися до відпочинку і сну».
Вправа № 2
В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі:
Легкі махи правою (лівою) ногою вперед (імітуючи відпочинок ніг)(3 – 4р.)
Інструктор: "Так весело і безтурботно починався кожен ранок родини і її капців. А у вас, діти, ранок починається так? Чи є у кожного з вас кімнатні капці? Як ви про них піклуєтесь?"
Діти імітують знімання капців з ніг, приймають положення лежачи на боці в групуванні «поза ембріона», дихання рівне і поверхневе, очі закриті.

Кiлькiсть переглядiв: 396