/Files/images/ln/lineechka-50.gif



Федченко Світлана Володимирівна

Вихователь дошкільного навчального закладу

***

/Files/images/stornki_vihovatelv/IMG_1995_новый размер.JPG

У 1990 році закінчила Білоцерківське педагогічне училище за спеціальністю «Виховання в дошкільних закладах» та здобула кваліфікацію вихователь в дошкільних закладах.

З серпня 1990 року працює в дошкільному навчальному закладі на посаді вихователя.

Федченко Світлана Володимирівна працює над проблемою: "Організація освітньо-виховного процесу за спадщиною В.О. Сухомлинського"

Людина починається з любові. А любов виростає з дитинства. Виростає з лагідного дотику маминих рук і ласкавого маминого слова, з тихої колискової і веселки в небі, з квітки і вишні або яблуні під вікном, бо в квітці і в дереві так багато добра до людини, що, раз торкнувшись цнотливої дитячої душі, воно впродовж цілого життя зоріє, як купин.

Одвічна доброта квітки і дерева, яка ясніє нам з дитинства, являється новою силою в оточуючій нас природі і дотепер. Слухаймо душу природи, як душу людини, пізнаваймо її загадкове життя, любімо і бережімо, тільки тоді збережемо світ.

У хворої природи здорових людей не буває. Є тільки один спосіб співіснувати з природою. Це - пізнавати її закони й узгоджувати з ними свої дії. Щоб людство було здоровим, природоохоронними мають стати всі жителі планети.

Переконання людини формуються з дитинства. Сприймання природи допомагає розвивати такі якості, як життєрадісність, емоційність, співчутливе ставлення до всього живого. Дитина, яка полюбила природу, не буде безжалісна, рвати квіти, руйнувати гнізда, кривдити тварин.

Виховне значення природи важко переоцінити. Спілкування з природою позитйвно впливає на людину, робить її добрішою, пробуджує в ній найкращі якості. Особливо велика роль природи у вихованні дітей. Наші пращури жили в гармонії з природою, не шкодили її, тому були здорові і заповіли нам шанувати її. Їхні заповіді, обереги дійшли до нас із сивої давнини у вигляді повір'їв, легенд, приказок, пісень, колядок, щедрівок.

Народна мораль забороняла нищити природу , її рослинний і тваринний світ, забруднювати воду. Починаємо це усвідомлювати тільки зараз, коли природі завдано великої шкоди і це відбивається на нашому здоров'ї. Тому й кращі уми людства закликають сучасників берегти природні багатства, створювати заповідники, заказники, національні парки, виступають проти випробування і використання атомної зброї, організовують природоохоронні товариства, партії, закликають до розумного використання хімії.

В дошкільному закладі дітей знайомлять з природою, із змінами, які відбуваються в різні пори року. На основі набутих знань формуються такі якості, як реальне розуміння явищ природи, уміння спостерігати, логічно мислити, естетично відноситись до всього живого. Любов до природи, навички бережного відношення до неї, піклування про живе виховує не тільки інтерес до природи, але й сприяє формуванню в них кращих якостей характеру: патріотизму, працелюбності, поваги до праці дорослих, оберігаючи та примножуючи природні багатства.



/Files/images/perodichn_vidannya/Публікації_2.gif

/Files/images/perodichn_vidannya/Мій кращий урок.jpg




/Files/images/gramoti/IMG_2013_1.jpg/Files/images/gramoti/Федченко С.В. грамота БМР.jpeg


Кiлькiсть переглядiв: 293