/Files/images/ln/lineechka-50.gif



Савченко Тетяна Геннадіївна

Вихователь дошкільного навчального закладу

***

/Files/images/stornki_vihovatelv/IMG_5043_новый размер.JPGУ 1999 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю "Дошкільне виховання" та здобула кваліфікацію вихователя дітей дошкільного віку, організатора-методиста з дошкільного виховання.

З серпня 2014 року працює в дошкільному навчальному закладі на посаді вихователя.

Савченко Тетяна Геннадіївна працює над проблемою "Використання схем та схем-малюнків у процесі заучування дітьми поетичних творів".

Усі ми знаємо, що дошкільний період - найбільш оптимальний для розвитку пізнавальної сфери дитини. Тому формування в дошкільнят активно-пізнавального ставлення до навколишньої дійсності і здатності довільно регулювати власну пізнавальну діяльність набувають вирішального значення. У дошкільному віці дуже важливими є організація дитячого досвіду, його узагальнення та фіксація у вигляді еталонів, символів, умовних позначень, моделей тощо.

Важливим завданням сучасної освіти є забезпечення умов для виховання творчої активності підростаючого покоління. Дитячий заклад повинен не тільки формувати в дитині необхідну систему вмінь, знань і навичок, але й максимально розвивати її розумовий потенціал: учити мислити, розв’язувати суперечності, спираючись на набуті знання та інтуїцію, знаходити вихід із будь-якої життєвої ситуації, використовуючи нестандартні, оригінальні рішення. Тож проблема збереження малюків творчого начала, яке в наш час пригнічується могутнім потоком зайвої інформації, стає актуальною.

Батьків і педагогів передусім хвилюють питання, як підвищити активність дитини, розвинути її здібності до саморегуляції пізнавальної діяльності, як забезпечити комфортні умови для виховання творчої особистості. Настав час зробити акцент на розвиток в малюків пізнавальних процесів, тому що розумова активність є ядром загального розвитку людини.

В основі написання цього покладено один із методів ТРВЗ (теорії розв’язання винахідницьких завдань) - метод символічної синектики, тобто відображення реального світу за допомогою різних символів і знаків. Людство створило велику кількість символів, і складність полягає не в тому, щоб засвоїти правила їх виживання, а в тому, щоб розуміти і запам’ятати, що саме вони означають. Цей метод сприяє розвитку в дошкільнят багатої уяви, здатності до перетворень, уміння знайти приховані залежності та зв’язки, допомагає мислити нестандартними образами. Адже основою розвитку розумових здібностей є оволодіння дитиною діями заміщення і наочного моделювання.


/Files/images/gramoti/2017_5.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 75