/Files/images/ln/lineechka-50.gif



Нечипоренко Оксана Іванівна

Вихователь дошкільного навчального закладу

***

/Files/images/stornki_vihovatelv/IMG_2459_NEW.JPGУ 1994 році закінчила Український державний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю «Педагогіка і психологія» (дошкільна) та здобула кваліфікацію викладача дошкільної педагогіки і психології, вихователя дітей дошкільного віку.

З жовтня 1988 року працює в дошкільному навчальному закладі на посаді вихователя.

Нечипоренко Оксана Іванівна працює над проблемою: "Організація оздоровчо-профілактичної роботи з дітьми, які мають порушення опорно-рухового апарату та плоскостопості".

Здоров’я - найважливіша цінність не лише окремо взятої людини, а й загалом усього суспільства. Щоб людина мала змогу піклуватися про своє здоров’я, про розвиток, вона повинна свідомо ставитися до життя як до найважливішого дарунку природи. Тому, формувати культуру здоров’я особистості, прищеплювати розуміння пріоритету здорового способу життя, надавати ґрунтовні знання про основи здоров’я, потрібно дітям з раннього віку, щоб знання, вміння та навички перейшли у звичні, необхідні потреби.

У вітчизняній психології та педагогіці переконливо доведено, що основою свідомого ставлення до навколишньої дійсності і до самої людини - є знання. Поряд із знаннями про сутність здоров’я необхідно надавати дітям відомості про його біологічну, психічну і соціальну основи. Не знаючи, на яких процесах і механізмах базується здоров’я, не з’ясувавши, як формувалося і зміцнювалося здоров’я в наших предків, ми залишимося лише пасивними спостерігачами, безсилими що - небудь зробити, щоб підняти оздоровчий потенціал людини. І, навпаки, маючи ці знання, зможемо цілеспрямовано, за певними показниками, а тому й найефективніше використовувати чималий арсенал оздоровчих засобів.

Усі ми знаємо, що немає в людини більшої цінності, ніж здоров’я. З давніх - здавен відоме гасло: "Твоє здоров’я - в твоїх руках". Але для того щоб навчитися берегти здоров’я, треба багато знати про самих себе, про стан свого організму. Слово здоров’я супроводжує дитину з часу її народження.

Формування, збереження і зміцнення здоров’я дітей та дорослих громадян України - одна з актуальних проблем нашого суспільства. Одним із чинників розбудови держави та її дальшого розвитку й є здоров’я населення.

Батьків та педагогів передусім хвилює питання, як зміцнити здоров’я дітей. Потік різноманітної інформації та практичних порад надто великий і часто - густо без результативний, оскільки, крім думок, потрібні реальні дії, щоденна кропітка праця батьків, вихователів і самих дітей, спрямована на зміцнення здоров’я.

Оздоровчо - профілактична робота в дошкільному навчальному закладі дуже багатогранна і цікава. І зараз в наш час вона потрібна як ніколи. Матеріальне становище багатьох сімей залишає бажати кращого. І саме профілактично - оздоровча робота з дітьми, які мають порушення опорно - рухового апарату і плоскостопості допомагає за відсутністю дорогих ліків вилікуватись від хвороб, а головне попередити їх.

Стратегічним принципом сучасної системи роботи педагога є - принцип оздоровчої спрямованості навчально - виховного процесу. Оздоровча спрямованість навчально - виховного процесу обумовлюється потребами сьогодення, хоч не втрачала своєї актуальності впродовж всього періоду існування людства. Здоров’я дитини слугує базисом її виховання, навчання і розвитку.

Реалізація принципу оздоровчої спрямованості в умовах ДНЗ передбачає створення здоров’язберігаючого середовища, тобто середовища, в якому дитині приємно і безпечно знаходитися, що стимулює її розвиток, забезпечує комфортні умови для формування здоров’я і є оптимальним для її зростання.

Збереження і зміцнення здоров’я і формування здорового способу життя - головне завдання педагогів ДНЗ.


/Files/images/perodichn_vidannya/Публікації_2.gif


/Files/images/gramoti/IMG (3).jpg /Files/images/gramoti/IMG_0001 (3).jpg


Кiлькiсть переглядiв: 103