/Files/images/ln/lineechka-50.gif



Роспутня Наталія Василівна

Вихователь дошкільного навчального закладу

***

/Files/images/stornki_vihovatelv/IMG_2357_новый размер.JPG

У 1996 році закінчила Білоцерківське педагогічне училище за спеціальністю «Дошкільне виховання» та здобула кваліфікацію вихователь дошкільного закладу.

З липня 2003 року працює в дошкільному навчальному закладі на посаді вихователя.

Роспутня Наталія Василівна працює над проблемою: "Нетрадиційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку".

Здоров'я - найважливіша цінність не лише окремо взятої людини, а й загалом усього суспільства. Щоб людина мала змогу піклуватися про своє здоров'я, про розвиток вона повинна свідомо ставитися до життя як до найважливішого дарунку природи. Тому, формувати культуру здоров'я особистості, прищеплювати розуміння пріоритету здорового способу життя, надавати грунтовні знання про основи здоров'я, потрібно дітям з раннього віку, щоб знання, вміння та навички перейшли у звичні, необхідні потреби.

У вітчизняній психології та педагогіці переконливо доведено, що основою свідомого ставлення до навколишньої дійсності і до самої людини - є знання. Поряд із знаннями про сутність здоров'я необхідно надавати дітям відомості про його біологічну, психічну і соціальну основи. Не знаючи, на яких процесах і механізмах базується здоров'я, не з'ясувавши, як формувалося і зміцнювалося здоров'я в наших предків, ми залишимося лише пасивними спостерігачами, безсилими що - не будь зробити, щоб підняти оздоровчий потенціал людини. І, навпаки , маючи ці знання , зможемо цілеспрямовано, за певними показниками, а тому й найефективніше використовувати чималий арсенал оздоровчих засобів.

Усі ми знаємо , що немає в людини більшої цінності, ніж здоров'я. З давніх - давен відоме гасло: „Твоє здоров'я - в твоїх руках". Але для того щоб навчитися берегти здоров'я , треба багато знати про самих себе, про стан свого організму. Слово здоров'я супроводжує дитину з часу її народження.

Формування, збереження і зміцнення здоров'я дітей та дорослих громадян України - одна з актуальних проблем нашого суспільства. Одним із чинників розбудови держави та її дальшого розвитку й є здоров'я населення.

Батьків та педагогів передусім хвилює питання, як зміцнити здоров'я дітей. Потік різноманітної інформації та практичних порад надто великий і часто - густо безрезультативний, оскільки, крім думок, потрібні реальні дії, щоденна кропітка праця батьків, вихователів і самих дітей, спрямована на зміцнення здоров'я.

Головне завдання дорослих полягає в тому, щоб змінити на ліпше ставлення до власного здоров'я майбутніх громадян України.

Аксіомою сучасного життя виступає переконаність в тому, що майбутнє кожної країни залежить від того, наскільки вона піклується про здоров'я підростаючого покоління, створює сприятливі умови для їх повноцінного розвитку, щасливого і успішного зростання. Тому сьогодення активізувало потребу у реформуванні дошкільної освіти, як першої ланки у загальній системі освіти, зміні її пріоритетів та ціннісних орієнтацій. Вона знайшла своє втілення у концептуальних засадах Базового компонента дошкільної освіти в Україні, за яким головною метою національної дошкільної освіти є створення сприятливих умов для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності, розвитку в неї ціннісного ставлення до світу Природи, Культури, Людей, Самого Себе.

Одним із основних показників повноцінної життєдіяльності дитини є стан її здоров'я, тому діяльність вихователя дітей дошкільного віку на основі сформованих світоглядних позицій, повинна забезпечити професійне вирішення педагогічних завдань крізь призму ціннісного ставлення до здоров'я.

Працюючи в дошкільному закладі ми не повинні забувати про техніку безпеки, тому що здоров'я й безпека дитини стоїть понад усе. Кожна вправа, яку ми виконуємо з дитиною повинна бути правильно підібрана, щоб запобігти будь - якій травмі або розладу здоров'я.

Перед тим, як приступити до виконання фізичних вправ, дорослий повинен точно знати, яку вправу він хоче вивчити, як буде її виконувати ,і яку мету ставить перед собою. Кожна вправа і кожна рухлива гра - заняття має своє завдання, мету, значення. Тому особливо важливо звертати на це увагу.


/Files/images/perodichn_vidannya/Публікації_2.gif


***



/Files/images/gramoti/Роспутня Н.В. грамота УОН 2019р..jpeg


Кiлькiсть переглядiв: 369