/Files/images/nash_nadbannya/lineechka-27.gif



ДОСВІДИ РОБІТ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

(які погоджені науково-методичною радою науково-методичного центру
управління освіти і науки Білоцерківської міської ради та схвалені науково-методичною радою
Київського інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів)



Досвід роботи
вихователя Коньоші Тетяни Іванівни
"Формування пізнавальних здібностей дошкільників
у процесі екологічної освіти"

/Files/images/nash_nadbannya/IMG_1692.gif

Схвалено на засіданні науково - методичної ради Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів (протокол №2 від 22.03.2007 року) та занесені матеріали досвіду роботи до Анотованого каталогу VIII обласної виставки "Освіта Київщини".

В досвіді розкрито формування початку екологічного світогляду і культури дошкільників. Досвід роботи доводить, що використання ігор, бесід, тренінгів щодо екологічного виховання дошкільнят дає переконливі результати, які виявляються у щоденній адекватній поведінці дітей, їхньому позитивному ставленні до навколишнього світу та розумінні своєї ролі у ньому.



Досвід роботи
вихователя Роспутньої Наталії Василівни
"Нетрадиційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку"

/Files/images/nash_nadbannya/IMG_1694.gif

Схвалено на засіданні науково - методичної ради Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів (протокол №2 від 10.03.2011 року) та занесені методичні розробки до Анотованого каталогу обласної виставки "Освіта Київщини: творчі здобутки, перспективні педагогічні ідеї та технології".

Педагогічна цінність досвіду "Нетрадиційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку" полягає в реалізації аспектів Закону України "Про дошкільну освіту", та реалізації завдань базового компоненту, які передбачають основні завдання збереження та зміцнення здоров'я дитини, всебічний розвиток загартування, удосконалення та зміцненняфункцій організму, підвищення фізичної та розумової працездатності дитини.

В даному досвіді вихователь спрямовує свою роботу на виховання здорового фізичного, духовно багатого, емоційно розвиненого покоління. Широко впроваджує нетрадиційні форми роботи щодо зміцнення та активізації внутрішніх резервів організму дитини.

Досвід також вміщує практичні матеріали по роботі з педагогічним колективом, дошкільниками та батьками з фізичного розвитку.



Досвід роботи
вихователя Федченко Світлани Володимирівни
"Використання спадщини В.О. Сухомлинського в організації
освітньо - виховного процесу"

/Files/images/nash_nadbannya/IMG_1682.gif

Схвалено на засіданні науково - методичної ради Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів (протокол №2 від 10.03.2011 року).

В основі досвіду "Використання спадщини В.О. Сухомлинського в організації освітньо - виховного процесу" лягає сонячно - гуманістична спадщина В.О. Сухомлинського, що полягає в організації вихователя на особистість дитини.

Досвід містить матеріал який розкриває:

  • формування реалістчних уявлень і понять про предмети, явища природи, зв'язки між ними, виховання на цій основі реалістичного світорозуміння;
  • розвиток мови, мислення, допитливості і спостережливості;
  • сенсорне виховання;
  • виховання любові до природи, бережного, дбайливого ставлення до тварин і рослин;
  • виховання працьовитості, формування трудових умінь і навичок;
  • естетичне виховання.


Досвід роботи
вихователя Нечипоренко Оксани Іванівни
"Організація оздоровчо - профілактичної роботи з дітьми,
які мають порушення опорно - рухового апарату та плоскостопості"

/Files/images/nash_nadbannya/IMG_1693.gif

Досвід роботи доводить, що оздоровчо - профілактична робота в дошкільному навчальному закладі дуже багатогранна і цікава. І зараз в наш час вона потрібна як ніколи. І саме профілактично - оздоровча робота з дітьми, які мають порушення опорно - рухового апарату і плоскостопості допомагає за відсутністю дорогих ліків вилікуватись від хвороб, а головне попередити їх.

Збереження і зміцнення здоров'я і формування здорового способу життя - головне завдання педагогів ДНЗ.



Кiлькiсть переглядiв: 267