Колективний перегляд сюжетно-рольової гри "Дитячий садок"

Взаємовідвідування різних форм освітньої роботи з дітьми відіграє важливу роль у системі наставництва, яка спрямована на підвищення кваліфікації педагогів. Воно дає змогу педагогам-початківцям побачити, як працюють колеги, використовувати їхній позитивний досвід, усвідомити недоліки своєї роботи. З огляду на це ми намагаємося проводити взаємовідвідування між педагогами.

Коваленко Л.А., вихователь 1-Б класу, підготувала колективний перегляд сюжетно-рольової гри "Дитячий садок". Вихователь вміло розподілила ролі між дітьми, не втручалась в гру вихованців, а навпаки ініціювала самостійність та ініціативність дітей. На протязі гри спостерігалася взаємодія з однолітками, діти гралися із захопленням, виявляли моральні почуття (співпереживання, співчуття, радість від спілкування з однолітками). Дітям дуже сподобалося гратися, а колеги від перегляду гри отримали масу задоволення.


Кiлькiсть переглядiв: 51