Семінар-практикум з проблеми: "Конструктивно-будівельні ігри, як засіб відображення навколишньої дійсності"

03.12.2014 року в приміщенні дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 7 «Орлятко» Білоцерківської міської ради Київської області відбувся семінар-практикум з проблеми: «Конструктивно - будівельні ігри, як засіб відображення навколишньої дійсності». Вихователь, Малєєва Олена В’ячеславівна, висвітлила питання «Будівельно-конструктивні ігри - джерело всебічного розвитку дітей дошкільного віку». Вона наголосила, що будівельно-конструкційні ігри мають багато спільного із сюжетно-рольовими, театралізованими іграми дітей дошкільного віку, їх справедливо вважають різновидом творчої гри, оскільки, крім певних знань, моторних, сенсорних навичок, моральних і вольових якостей, вони потребують активної роботи дитячої уяви, нешаблонного мислення, уміння знаходити оригінальні рішення, ініціативно діяти у незвичних ситуаціях. Під час будівельно-конструкційних ігор усі ці якості динамічно розвиваються і випробовуються дітьми в єдності та взаємодії. Завдяки цим іграм діти відображають навколишній предметний світ, самостійно зводячи споруди і обігруючи їх. Олена В’ячеславівна провела з педагогами закладу різноманітні ігри та вправи, де колеги мали змогу проявити свою творчість та ерудицію.

/Files/images/novini/semnar_-_praktikum/IMG_5477_новый размер.JPG

Педагог Василенко Любов Василівна ознайомила колег з конструюванням в ранньому віці як умовою раннього виявлення обдарованості дітей. Вона розповіла, що зміст самостійної будівельно-ігрової діяльності дітей залежить від їхніх вікових особливостей, і при цьому роль вихователя в організації конструктивно-будівельних ігор є дуже важливою.

Кiлькiсть переглядiв: 204