Консультація: "Розвиток образного мовлення старших дошкільнят"

16.12.2015р. в дошкільному навчальному закладі (яслах - садку) комбінованого типу № 7 "Орлятко" відбулася консультація з проблеми: "Розвиток образного мовлення старших дошкільнят"

Важливу роль у формуванні особистості дошкільників відіграє рідна мова, що є для них засобом комунікативної діяльності та пізнання світу. Мови слід навчати, і таке навчання має бути спрямоване на формування мовної особистості – людини, яка є носієм мови, має індивідуальні риси мовотворчості.

Основа формування мовної особистості в дошкільному віці полягає у забезпеченні вільного самовираження кожної дитини через здатність спілкуватися рідною мовою, в ініціативності дітей дошкільного віку, яку Базовий компонент дошкільної освіти визначає як одну з найважливіших базисних якостей особистості. Ця характеристика є своєрідним показником творчого потенціалу, що виявляється зокрема, у художньо – мовленнєвій діяльності. В свою чергу, художньо – мовленнєва діяльність сприяє вихованню культури мовлення та його виразності.

Розвиток образного мовлення дошкільників дорослі здійснюють через залучення дітей до національних і загальнолюдських цінностей, серед яких значне місце посідає українська поезія гумористичного характеру. Поетичні гумористичні твори є джерелом розвитку образного мовлення дітей, оскільки містять численні виразники образності, доступні сприйманню старших дошкільників, зокрема образні вислови гумористичного характеру.

/Files/images/ansmova_a/DSC06398.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 146