Педагогічна рада з проблеми: "Формування первинного економічного досвіду у дітей дошкільного віку"

23.02.2017 року в приміщенні дошкільного навчального закладу № 7 «Орлятко» відбулася педагогічна рада з проблеми «Формування первинного економічного досвіду у дітей дошкільного віку». Вихователь – методист, Гнатенко Лариса Олександрівна, розкрила питання «Первинний економічний досвід – необхідна умова й результат економічної соціалізації та виховання дітей». Вона розкрила поняття, що таке первинний економічний досвід, які є складові первинного економічного досвіду, виокремила основні цілі та завдання економічного виховання.

/Files/images/novini/pedrada_2/P2231929_новый размер.JPG

Вихователь, Коньоші Тетяна Іванівна та Василенко Любов Василівна, більш детально ознайомили педагогів з освітою для сталого розвитку. Вони розкрили питання «Нові орієнтири економічної освіти на засадах сталого розвитку».

/Files/images/novini/pedrada_2/P2231931_новый размер.JPG /Files/images/novini/pedrada_2/P2231934_новый размер.JPG /Files/images/novini/pedrada_2/P2231941_новый размер.JPG

Як підсумок вихователь – методист провела інтерактивну ділову гру «Основні складові сталого розвитку дошкільників» (різні форми роботи педагогів із дітьми під час сталого розвитку)». Педагоги брали активну участь у виконанні різноманітних вправ та завдань. Вони виконували тестові завдання, створювали в групах ланцюжок – екослід товару, пригадали мультфільми та казки, в яких йдеться мова про економічне виховання, визначали шляхи взаємодії вихователів та батьків, відповідно до запропонованої теми. Педагогічна рада пройшла в цікавій та дружній атмосфері.

/Files/images/novini/pedrada_2/P2231947_новый размер.JPG /Files/images/novini/pedrada_2/P2231948_новый размер.JPG /Files/images/P2231951_новый размер.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 129