Педагогічна рада з проблеми "Світ праці і обрії пізнання"
Відповідно річного плану роботи дошкільного навчального закладу, з метою різнобічного вивчення проблеми трудового виховання дітей дошкільного віку, 30.05.2018 року, в дошкільному навчальному закладі відбулася педагогічна рада з проблеми: "Світ праці і обрії пізнання". До підготовки та проведення педагогічної ради були залучені: вихователь-методист, Гнатенко Лариса Олександрівна; вчитель-логопед, Ковтун Лілія Олександрівна; інструктор з фізичної культури, Соловйова Наталія Василівна; практичний психолог, Кушнір Інна Сергіївна. Вихователь – методист, Гнатенко Лариса Олександрівна, висвітлила питання актуальності проблеми трудового виховання у дітей. Адже, оновлена система освіти в Україні передбачає поліпшення якості засвоєння знань та практичних навичок молоді, починаючи з першої ланки, оскільки саме вона забезпечує моральний та компетентнісний фундамент становлення особистості дитини і, зокрема, на основі знань формує ставлення до праці та перші загальнонавчальні та загальнотрудові навички, залучає до суспільно корисної праці.
Кушнір Інна Сергіївна розкрила проблему професійної орієнтації дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти. Ставлення дитини до праці дорослих формується на основі знань, отриманих з різних джерел: від вихователів у дитячому садку, з художньої літератури, мультфільмів та кінофільмів, бесід і розповідей дорослих або дітей та з власного досвіду спілкування з людьми різних професій, спостережень за їхньою діяльністю. Ми завжди маємо пам'ятати, що все починається з родини.Тому педагоги нашого дошкільного навчального закладу намагаються якомога більше залучати батьків до спільної праці.
Педагоги закладу (вихователь – методист, Гнатенко Лариса Олександрівна, вчитель - логопед: Ковтун Лілія Олександрівна, інструктор з фізичної культури, Соловйова Наталія Василівна) підготували моніторингові дослідження показників компетентності дошкільників із різних розділів програми. А практичний психолог закладу проаналізувала тестування психологічної готовності дітей дошкільного віку до навчання в школі.
Отже, педагоги дійшли висновку, що знання про працю дорослих та представників різних професій діти також отримують у родині та у дитячому садку. Так, ми дуже мало позитивно говоримо про свою роботу, невдоволеність життям знаходить свій вияв у міркуваннях і судженнях уголос, які й чують діти. І якщо дорослі бажають, щоб діти позитивно сприймали працю, їм самим необхідно змінити власне ставлення до неї.