Педагогічна година з проблеми: "Інтеґрація в дошкільній освіті як інноваційне явище, або що треба знати про інтеґрацію?"
19.09.2018 року в приміщенні закладу дошкільної освіти № 7 "Орлятко" відбулася педагогічна година з проблеми: "Інтеграція в дошкільній освіті, або що треба знати про інтеграцію?". Вихователь - методист, Гнатенко Лариса Олександрівна, ознайомила колег з поняттям інтеграціі в ЗДО та більш широко розкрила питання,що таке інтегрований підхід та інтегроване навчання.
Інтеґрація – це процес взаємодії, ущільнення, уніфікації знань, … процес, який об’єктивно детермінований взаємопроникненням різних видів матеріально-виробничої та громадсько-політичної діяльності людей.
Інтеґроване навчання дітей дошкільного віку - це процес, побудований на посиленні взаємозв’язків усіх його компонентів (змісту освітніх напрямів, що відображає в тій чи іншій мірі цілісну картину Всесвіту в його природних взаємозв’язках і взаємозалежностях), і спрямований на розвиток і виховання особистості дитини за допомогою формування знань, умінь і навичок.
Інтегрований підхід до дошкільної освіти полягає в реалізації пріоритетних цілей і завдань виховання і розвитку дітей.
Педагогічна година пройшла у формі діалогу, в цікавій та дружній атмосфері.