Педагогічна рада з проблеми: "Дитинство - час для гри"
Відповідно до річного плану роботи дошкільного навчального закладу, з метою різнобічного вивчення проблеми ігрової діяльності дітей дошкільного віку, 28.11.2018 року, в дошкільному навчальному закладі відбулася педагогічна рада з проблеми: «Дитинство – час для гри». До підготовки та проведення педагогічної ради були залучені: вихователь-методист, Гнатенко Лариса Олександрівна; практичний психолог закладу, Кушнір Інна Сергіївна та педагоги закладу. Вихователь – методист, Гнатенко Лариса Олександрівна, висвітлила питання актуальності проблеми ігрової діяльності дітей дошкільного віку. Адже, недарма, мабуть, вважають, що той, хто в дитинстві багато та захоплено грався, подорослішавши, зможе так само багато та захоплено працювати. Тому не варто зверхньо ставитися до дитячих ігор і вважати, нібито гру та роботу відділяє прірва. Гра - вид діяльності, який полягає у відтворенні дітьми дій дорослих і відносин між ними, спрямований на пізнання навколишньої діяльності. У процесі гри у дитини з'являється потреба активно впливати на речі, предмети, що її оточують. Вона розвиває та формує інтелектуальні, емоційні, вольові якості особистості.
Кушнір Інна Сергіївна розкрила проблему своєрідності дитячого конструювання. Вона ознайомила педагогів з типами конструювання та їхнім впливом на психічний розвиток дітей. А вихователь, Сергієнко Наталія Василівна, підготувала для педагогів закладу цікаву інформацію про шляхи розвитку конструктивної діяльності в різних вікових групах.
Педагоги активно брали участь у педагогічній раді, проявили себе як згуртований і дружній колектив. Під кінець педагогічної ради завідувач, Собчук Лілія Володимирівна, зробила аналіз фотоматеріалів конструкторсько – будівельної панорами «Маленькі будівельники – великого майбутнього». Вона подякувала працівникам за старанність і гарну підготовку.