Педагогічна рада з проблеми: «Наступність та перспективність у формуванні соціально активної особистості».

Відповідно річного плану роботи дошкільного навчального закладу, з метою різнобічного вивчення проблеми трудового виховання дітей дошкільного віку, 29.05.2019 року, в дошкільному навчальному закладі відбулася педагогічна рада з проблеми: «Наступність та перспективність у формуванні соціально активної особистості». До підготовки та проведення педагогічної ради були залучені: вихователь-методист, Гнатенко Лариса Олександрівна; вчителі-логопеди, Ковтун Лілія Олександрівна та Шегеда Крістіна Едуардівна; інструктор з фізичної культури, Соловйова Наталія Василівна; практичний психолог, Кушнір Інна Сергіївна. Вихователь – методист, Гнатенко Лариса Олександрівна, висвітлила питання актуальності проблеми наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. Адже, кожен дошкільний навчальний заклад, з огляду на свої можливості, створює максимально сприятливі умови для того, щоб діти мали змогу діяти і розвиватись у властивому для себе середовищі, реалізуючи свій потенціал домірно до можливостей віку. Але потрібно пам’ятати про особистий потенціал і власний темп розвитку кожної дитини!

/Files/images/novini/pedrada_2/P5300750_новый размер.JPG

Педагоги закладу (вихователь – методист, Гнатенко Лариса Олександрівна, вчителі - логопеди: Ковтун Лілія Олександрівна та Шегеда Крістіна Едуардівна, інструктор з фізичної культури, Соловйова Наталія Василівна) підготували моніторингові дослідження показників компетентності дошкільників із різних розділів програми. А практичний психолог закладу проаналізувала тестування психологічної готовності дітей дошкільного віку до навчання в школі.

/Files/images/novini/pedrada_2/P5300751_новый размер.JPG

/Files/images/novini/pedrada_2/P5300753_новый размер.JPG

Отже, педагоги дійшли висновку, що «школа не повинна вносити різкий перелом у життя дітей. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те, що вона робила вчора. Нехай нове з’являється в її житті поступово і не приголомшує зливою вражень».

Кiлькiсть переглядiв: 47