Орієнтовна структура предметно-ігрового розвивального середовища у вікових групах відповідно до вимог часу

Предметно-розвивальне середовище– це сукупність умов, які забезпечують різнобічний розвиток дітей; це система матеріальних об'єктів їхньої діяльності; це комплекс психолого-педагогічних, матеріально-технічних, санітарно-гігієнічних, естетичних умов, що забезпечують організацію життя дітей у дошкільному закладі.

Створення в дошкільному закладі повноцінного розвивального середовища та забезпечення відповідної позиції вихователя в організації діяльності дітей – провідний засіб реалізації завдань сучасного реформування освіти. Середовище має бути джерелом збагачення дитячої діяльності. Тому 10.11.2021 року в нашому закладі відбулася педагогічна година з проблеми «Орієнтовна структура предметно-ігрового розвивального середовища у вікових групах відповідно до вимог часу». Вихователь, Рось Діна Іванівна ознайомила педагогів закладу з основними вимогами до обладнання ігрових куточків у групах, наголосила на тому, які мають бути осередки відповідно до віку дітей. Вихователь, Машталір Альона Володимирівна розкрила питання «Як створити інноваційне розвивальне середовище». Адже, для підвищення ефективності реалізації освітнього процесу необхідне відповідне сучасне обладнання. Це дасть змогу також розвивати дитину відповідно до вимог Державного освітнього стандарту.


/Files/images/novini/konsultats/PB171852_новый размер.JPG

/Files/images/novini/konsultats/PB111802_новый размер.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 73