Педагогічна рада з проблеми «Сучасні підходи до створення розвивального предметного середовища в ЗДО»

Створення в дошкільному навчальному закладі повноцінного предметно-ігрового середовища та забезпечення відповідної позиції вихователя в організації діяльності дітей – провідний засіб реалізації завдань сучасного реформування освіти. Адже правильно організоване предметно-розвивальне середовище сприяє соціалізації дитини, впливає на всі аспекти її розвитку.

Так в ДНЗ № 7 «Орлятко» 30 листопада була проведена педагогічна рада з проблеми «Сучасні підходи до створення розвивального предметного середовища в ЗДО», метою якої було демонстрування завдання та можливостей предметно-ігрового середовища, а саме наголошувалось на тому, що довкілля дитини є важливою умовою ефективної підготовки її до майбутнього самостійного життя. Навколишнє середовище має бути організовано так, аби спонукати дитину до виконання активних дій відповіднодо її життєвого ритму, компетенцій, фізичних та психічних можливостей.

Вихователь-методист, Гнатенко Лариса Олександрівна, наголосила на тому, що розвивальне предметно-ігрове середовище разом з творчим,чуйним вихователем відкриває багато щасливих миттєвостей у житті дитини. Вона провела тест для самодіагностики з педагогами закладу «Професійно вдосконалюємося: якими мають бути освітні осередки».

/Files/images/novini/pedrada_vd_29082014_roku/PB301937.JPG

Вихователь, Коньоші Тетяна Іванівна, ознайомила педагогів закладу з креативними підходами до створення розвивального середовища. Вона зробила акцент на співпраці ЗДО з родинами вихованців. Тетяна Іванівна говорила про те, що обов’язково потрібно залучати батьків до оформлення групи. Це допоможе створити креативні ідеї та оформити інтер’єр неповторно, яскраво і красиво.

/Files/images/novini/pedrada_vd_29082014_roku/PB301928 - копия_новый размер.JPG

Вихователь, Василенко Любов Василівна, яка працює з найменшими вихованцями нашого закладу ознайомила з організацією розвивального середовища для дітей раннього віку. Вона наголосила. що це середовище має свою специфіку, зумовлену насамперед особливостями психології та фізіології малюків. Таким чином його потрібно грамотно організувати, бо це є джерелом всебічного, гармонійного та ефективного розвитку особистості дитини.

/Files/images/novini/pedrada_vd_29082014_roku/PB301932_новый размер.JPG /Files/images/novini/pedrada_vd_29082014_roku/PB301934_новый размер.JPG

І як підсумок була проведена фотовиставка під гаслом «Середовище, яке мотивує, активізує, зберігає та розвиває», де вихователі груп поділилися цікавинками, які вони створили в своїх групових кімнатах.

/Files/images/novini/pedrada_vd_29082014_roku/PB301942_новый размер.JPG /Files/images/novini/pedrada_vd_29082014_roku/PB301949_новый размер.JPG /Files/images/novini/pedrada_vd_29082014_roku/PB301952_новый размер.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 152