Семінар-практикум з проблеми "Діяльнісний підхід до дослідницької діяльності дітей математичного змісту в освітньому процесі за підходами STREAM –освіти"
02.02.2022 року в онлайн форматі на базі ЗДО № 7 "Орлятко" був проведений семінар-практикум з проблеми "Діяльнісний підхід до дослідницької діяльності дітей математичного змісту в освітньому процесі за підходами STREAM –освіти".
Мета семінару-практикуму: сприяти розвитку STREAM-освіти як інноваційного підходу до розвитку базових компетенцій дітей дошкільного віку. Підвищити професійну компетентність педагогів щодо модернізації змісту системи дошкільної освіти, організації освітнього процесу на засадах інтеграції, формування у дошкільників продуктивного мислення, використання початків науково-технічних знань, розвитку допитливості, креативних здібностей дітей дошкільного віку.
Розпочала семінар-практикум вихователь- методист Гнатенко Л.О. словами відомого математика А. Прінгсхайма
В істинному математику завжди є щось
від художника, архітектора і навіть поета.
Лариса Олександрівна наголосила педагогам закладу, що нині слід зосередити увагу на розвитку продуктивного, критичного мислення дітей, формуванні в них цілісної картини світу, вміння досліджувати, моделювати, творити, і головне — спрямовувати свою діяльність на благо людей і природи. Саме на це націлена STREAM-освіта — новий інтегрований підхід до розвитку, виховання й навчання дітей.
Вихователь-методист ознайомила педагогів з компонентами STREAM-освіти у пізнанні світу та її перевагами. Наголосила на тому , що повернення до занять, де панує дисципліна і немає місце творчості і власним думкам, де слово вихователя є аксіомою, вже неможливо. Діти повинні мати власну точку зору, мають вміти її презентувати та відстояти, пробувати висувати свої гіпотези та шукати нові шляхи розв’язку вже відомих теорій.