Семінар-практикум «Організація і зміст психологічного супроводу навчально-виховного процесу ДНЗ»

22 квітня 2015 року на базі дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу №7 «Орлятко» відбувся семінар-практикум для завідуючих районними, міськими центрами практичної психології і соціальної роботи, методистів районних, міських методичних кабінетів, які відповідають за діяльність психологічної служби «Організація і зміст психологічного супроводу навчально-виховного процесу ДНЗ».
У заході взяли участь 48 осіб.

Із вітальним словом до учасників заходу звернулися:
Петрик Ю. Ф.,
начальник управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, презентував досягнення та перспективи діяльності психологічної служби системи освіти міста Біла Церква;
Клокар Н. І.,
в.о. ректора Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», доктор педагогічних наук, професор, Заслужений працівник освіти України, яка звернулася із вітальним словом до учасників заходу та вручила подяки працівникам психологічної служби за високий професіоналізм, вагомий внесок у розвиток психологічної служби освітньої системи Київщини, активну участь у наданні психологічної допомоги учасникам навчально-виховного процесу та з нагоди Всеукраїнського дня психолога.;
Пєтушкова Л. А.,
завідувач кабінету практичної психології і соціальної роботи КНЗ КОР «КОІПОПК», презентувала модель психологічного супроводу розвитку дитини в освітньому процесі ДНЗ;
Корнієнко Л. В.,
завідувач центру практичної психології, соціальної і виховної роботи управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, ознайомила присутніх із системою діяльності практичних психологів дошкільних навчальних закладів міста Біла Церква.

Також на семінарі було розглянуто такі питання:

  • циклограма діяльності та особливості ведення документації практичного психолога ДНЗ (Прибульська В. І., практичний психолог санаторного дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 9 «Тополинка» Білоцерківської міської ради);
  • науково-методичне та технічне забезпечення діяльності практичного психолога ДНЗ (Ліщина С. П., практичний психолог дошкільного навчального закладу (центру розвитку дитини) № 12 «Джерельце» Білоцерківської міської ради);
  • корекційно-відновлювальна та розвивальна робота практичного психолога ДНЗ (Шелест Л. В., практичний психолог дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №11 «Золотий ключик» Білоцерківської міської ради);
  • підвищення рівня психологічної культури педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів міста (Романова Н. А., практичний психолог дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу №28 «Горобинонька» Білоцерківської міської ради);
  • психологічні аспекти взаємодії практичного психолога з батьками вихованців ДНЗ (Присяжнюк Т. А., практичний психолог дошкільного навчального закладу (центру розвитку дитини) № 18 «Ясочка» Білоцерківської міської ради);
  • супервізійна робота керівника районної, міської психологічної служби (Пєтушкова Л. А.);
  • організація соціально-педагогічного та психологічного супроводу дітей із внутрішньо переміщених сімей (Пєтушкова Л. А.).

Кiлькiсть переглядiв: 91