Музейна педагогіка в дошкільному навчальному закладі

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України «Щодо впровадження музейної педагогіки в навчально-виховний процес» від 03.02.2014 №1/9-83 та з метою виховання патріотично спрямованої особистості дошкільника за участю педагогів, дітей та їхніх батьків в дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) комбінованого типу № 7 «Орлятко» Білоцерківської міської ради Київської області в кожному груповому приміщені були створені міні-музеї одного предмета. Завдання міні - музеїв формувати в малечі поняття «історія» на прикладах історичного минулого України, позитивне ставлення до культурної спадщини українського народу, до його звичаїв і традицій, ознайомлювати з природою рідного краю з її багатством та особливостями, розвивати інтерес до експонатів музеїв та формувати розуміння музею як зберігача предметів культурно-історичного значення.

Міні-музей – це особливий розвивальний простір, створений з метою долучення дитини до історії, світу мистецтва, розширення її культурного й національного світогляду, формування життєвої компетентності; це куточки, які, окрім «музейних експонатів», містять роботи дітей і батьків. У ДНЗ функціонують міні-музеї різного спрямування: міні-музей зерна, ложки, вишивки, рушника, петриківського розпису, дерев’яної іграшки, міні-музей «Українська світлиця», «Керамічний посуд», «Лялька - мотанка» тощо. Такі музеї дають змогу збагатити дітей враженнями від предметів, яких вони ніколи не бачили та й не могли бачити в побуті, розширити їхній кругозір, сформувати системне уявлення про світ.


Галерея "Конкурс-огляд міні-музеїв"

Кiлькiсть переглядiв: 262