Педагогічна рада з проблеми: "Формування первинного економічного досвіду у дітей дошкільного віку"
23.02.2017 року в приміщенні дошкільного навчального закладу № 7 «Орлятко» відбулася педагогічна рада з проблеми «Формування первинного економічного досвіду у дітей дошкільного віку». Вихователь – методист, Гнатенко Лариса Олександрівна, розкрила питання «Первинний економічний досвід – необхідна умова й результат економічної соціалізації та виховання дітей». Вона розкрила поняття, що таке первинний економічний досвід, які є складові первинного економічного досвіду, виокремила основні цілі та завдання економічного виховання.
Вихователь, Коньоші Тетяна Іванівна та Василенко Любов Василівна, більш детально ознайомили педагогів з освітою для сталого розвитку. Вони розкрили питання «Нові орієнтири економічної освіти на засадах сталого розвитку».
Як підсумок вихователь – методист провела інтерактивну ділову гру «Основні складові сталого розвитку дошкільників» (різні форми роботи педагогів із дітьми під час сталого розвитку)». Педагоги брали активну участь у виконанні різноманітних вправ та завдань. Вони виконували тестові завдання, створювали в групах ланцюжок – екослід товару, пригадали мультфільми та казки, в яких йдеться мова про економічне виховання, визначали шляхи взаємодії вихователів та батьків, відповідно до запропонованої теми. Педагогічна рада пройшла в цікавій та дружній атмосфері.