Педагогічна рада з проблеми: "Розвиток мовлення дошкільників у грі"
Відповідно до річного плану роботи дошкільного навчального закладу, з метою різнобічного вивчення проблеми мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку, 27.02.2020 року, в дошкільному навчальному закладі відбулася педагогічна рада з проблеми: «Розвиток мовлення дошкільників у грі». До підготовки та проведення педагогічної ради були залучені: вихователь-методист, Гнатенко Лариса Олександрівна; вихователь Морозюк Оксана Анатоліївна та педагоги закладу. Вихователь – методист, Гнатенко Лариса Олександрівна, висвітлила питання актуальності проблеми мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку, сучасні підходи до розвитку мовлення у дітей. Адже, недарма, мабуть, вважають, що мова – невичерпне багатство, яким природа обдарувала людину, його можна примножити, а можна й непомітно розгубити. Тож перед нами завжди стоїть завдання: прищепити дитині любов до слова, навчити її чітко, красиво і влучно висловлюватися, обстоювати власну думку. Тобто, першочерговим завданням розвитку мовлення дітей на етапі дошкільного дитинства є виховання мовної особистості, такої, яку характеризує достатній рівень мовленнєво-комунікативної компетентності, яка вільно і творчо застосовує мову в різних ситуаціях життєдіяльності. Лариса Олександрівна провела анкетування педагогічних працівників. Вона підготувала тест для педагогів «Мовленнєва робота з дошкільниками».
Морозюк оксана Анатоліївна розкрила проблему сторітелінгу: мистецтво складання і розповідання захопливих історій. Проговорила про сторітелінг, як сюрпризний момент, наголосила на основних структурних компонентах та правилах сторітелінгу.
Педагоги активно брали участь у педагогічній раді, проявили себе як згуртований і дружній колектив. Під кінець педагогічної ради завідувач, Собчук Лілія Володимирівна, зробила аналіз виставки мовленнєвих дидактичних ігор. Вона подякувала працівникам за старанність і гарну підготовку.