Банк інноваційних технологій
Білоцерківського закладу дошкільної освіти
№7 "Орлятко"

- Система музичного виховання за допомогою імпровізаційного музикування. Автор - К. Орф (музичний керівник - Ніколаєва Олена Ростиславівна);

Суть технології: сприяє розвитку музичних творчих здібностей, самоствердженню особистості, самостійності та свободі мислення.

- Курс "Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку". Автор - Н. Гавриш, О. Пометун (вихователі груп "Дюймовочка" та "Білочка");

Суть технології. Формування у дошкільників мотивації до дій та моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя. Загальними завданнями курсу, що реалізують мету, визначено такі:

  • Формування у дошкільників початкових уявлень про дії та поведінку, орієнтованих на сталий розвиток, в екологічній, економічній та соціальній сферах повсякденного життя.
  • Сприяння усвідомленню дітьми необхідності збереження ресурсів планети і країни, сталого способу власного життя та особистої причетності до майбутнього суспільства і природи.
  • Розвиток у дітей звичок і моделей поведінки, що відповідають сталому розвитку, мотивації та спонукання до дій у цьому напрямі.
- "Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку". Автор – Л. Зайцева (вихователі дітей молодшого дошкільного віку);

Суть технології. Розроблення та процедурне втілення компонентів педагогічного процесу як системи дій, що забезпечує гарантований результат.

Основна мета: формування структури образно-логічного мислення, яке забезпечує плавний перехід від наочно-образного до словесно-логічного (сутність математики проявляється перш за все в якості, стилі мислення); розвиток творчості, мовлення, виховання моральних якостей; ознайомлення з об’єктами природного, предметного довкілля.

- Розвиток логіко-математичних уявлень і вмінь шляхом використання ігор та вправ з дидактичним матеріалом – паличками Кюізенера та логічними блоками Дьєнеша. Автор - Х. Кюізенер та З. Дьєнеш (Василенко Любов Василівна);

Суть технології. Активізація пізнавальних здібностей дошкільників, вміння логічно розмірковувати, сформованість розуміння дітьми абстрактних понять, що виникають в мисленні дитини як результат його самостійної практичної діяльності ("самостійного математичного дослідження").

Кiлькiсть переглядiв: 4428