СХОДИНКА ДРУГА ЛОГОРИТМІКИ
Вправи на розвиток загальної та артикуляційної моторики (входять до комплексів ранкової гімнастики)
Вправа «Ведмежата»
(імітація ходи ведмедя, ходьба на зовнішній стороні стопи)
Ведмежата в ліс пішли,
Ведмежата мед знайшли,
Дружно в лапки набирали —
Смачно медом ласували.
(Артикуляційні вправи. Облизування губ, верхніх, нижніх зубів 5—6 разів.)
Вправа «Півник»
(ходьба з високим підніманням ніг)
Йде поважною ходою
Гордий півник співунець.
Носить півник на голівці
Червоненький гребінець.
Чути пісеньку таку: Кукурік—ку-ку-рі-ку!
Вправа «Коник»
(почергове піднімання ніг)
Коник сам себе пасе,
Коник гривкою трясе,
Скаче коник-стрибунець
Через поле навпростець.
Цок-цок-цок. (Двічі)
Чути на увесь лісок! (Клацання язиком 5—6 разів.)
Вправа «Веселий язичок»
(почергове піднімання ніг)
Чок-чок-чок, чок-чок-чок,
Мій веселий язичок
Все танцює і жартує —
І ніколи не сумує!
Чок-чок-чок, чок-чок-чок,
Мій веселий язичок! (Клацання язиком 5—6 разів.)