Ні, домашньому насильству!
Уповноважена особа щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства
і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами:
Гнатенко Лариса Олександрівна
Мобільний телефон: +38 (097) 409-57-54
Служба у справах дітей Білоцерківської міської ради
Контактні номера телефонів: (04563) 5-22-42, (04563) 5-22-46, (04563) 5-15-58
***
Примірний перелік організацій та установ, служб підтримки постраждалих осіб,
до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства
Організації та установи до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства:
- До територіального органу поліції або за телефоном 102.
- До центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
- До управління сім’ї та молоді районної, міської чи обласної держадміністрацій.
- До громадських організацій, які надають допомогу постраждалим від насильства.
- До психолога, соціального педагога, класного керівника тощо.
- До близької людини.
- На телефони «Гарячих ліній».
Безкоштовні телефонні «Гарячі лінії»:
- Національна дитяча «гаряча лінія» Центру «Ла Страда-Україна»:
0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного).
Дзвінки на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.
Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники. - Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):
116-123 (цілодобово та безкоштовно з мобільних телефонів),
0-800-500-225 та 116-111.
Можна отримати інформацію про організації та установи, до яких слід звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно підготувати для звернення, поради щодо правильного іх складання, підтримку психолога анонімно у телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації. - Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба:
(044) 255-64-50 - Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги:
Зателефонувавши за номером 0 800213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:
Інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями.
Безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах.
Правові консультації.
Звязатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв ’язку.
Служби підтримки постраждалих осіб:
- центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;
- притулки для дітей;
- центри соціально-психологічної реабілітації дітей;
- соціально-реабілітаційні центри (дитячі містечка);
- центри соціально-психологічної допомоги;
- територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг);
- інші заклади, установи та організації, які надають соціальні послуги постраждалим особам.
До спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб належать притулки для постраждалих осіб, центри медико-соціальноі реабілітації постраждалих осіб, кол-центр з питань запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, мобільні бригади соціально-психологічної допомоги постраждалим особам та особам, які постраждали від насильства за ознакою статі, а також заклади та установи, призначені виключно для постраждалих осіб та осіб, які постраждали від насильства за ознакою статі.